Przejdź do głównej zawartości

Etui na Skrawki z kodem QR

Skoro już zaczęłam Akcje Skrawki Serdeczności i nadal chcę to kontynuować, czuję się zobowiązana do jej reklamowania, tak jak tylko potrafię. Możliwości mam trochę ograniczone, ale zawsze liczę na wspaniałych Pomocników. 

Rysując kolejne mandale, będące ozdobnikami etui, pomyślałam, że warto byłoby umieszczać tam adres do tej strony oraz fanpage'a na FB. Kiedyś do etui wkładałam wizytówkę z danymi, a później dołączałam tylko informacje na oddzielnej kartce. Przygotowanie kodu QR jest banalnie proste i wystarczy umieścić go we właściwym miejscu kartki, wydrukować, poskładać... i proszę. 

Skoro pojawił się kod kierujący na tę stronę, warto pomyśleć o namiarach do FB. W tym przypadku nie zrobiłam odpowiedniego kodu, bo z tego co wiem, nie wszyscy wiedzą o co w tym chodzi. Poza tym do rozszyfrowania potrzebny jest odpowiedni telefon, choć nie jakiś mega wypasiony. Jednak to, że ktoś nie zna kodów QR, nie oznacza, że nie zna Facebook'a. ツ Dlatego po drugiej stronie etui znalazła się nazwa strony na FB. 

Na koniec jeszcze wygenerowany kod QR zawierający link do tej stony. Gdyby coś... ktoś... po prostu udostępniam. ツ



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Monako, Cannes i Nicea

Okres zimowy nieco przygasza akcję ale nie całkowicie, A dowodem są dzisiejsze zdjęcia. Pierwszy zestaw zdjęć został przesłany przez Posłańca z Monako.  Dwa kolejne punkty na "skrawkowej" mapie to Cannes i Nicea. Posłańcowi dziękuję.  

Brno i Mikulov

 Tak blisko, a jednak dopiero teraz Skrawki dotarty do Czech. Bardzo mnie to cieszy, szczególnie jak patrzę na mapę Skrawków. Pięknie się nam rozrasta. I choć nie jest to głównym celem akcji, cieszy i dodaje zapału na więcej. Tym razem pocztówki z Brna i Mikulova. 

Światowy Dzień Dobroczynności - #GivingTuesday

 Dzisiaj 29 listopada to Światowy Dzień Dobroczynności. Przyznaję się szczerze i ze wstydem, że nie wiedziałam o tym. Jednak jakaś dobra duszyczka podesłała mi maila z informacją. W pierwszym momencie pomyślałam, że to spam i już chciałam wywalić do kosza. Jednak w ostatniej chwili powstrzymałam się i przeczytałam dokładniej.  GivingTuesday (Dobroczynny Wtorek) to inicjatywa zapoczątkowana jako eksperyment społeczny w 2012 roku w Nowym Jorku. Po 2 dniach wyprzedaży – #BlackFriday i #CyberMonday – robimy zwrot i zamiast wydawać – zaczynamy dawać. Dzielimy się tym co mamy – przekazujemy ubrania, wspieramy zbiórki żywności, poświęcamy swój czas na pomoc, wpłacamy darowizny albo też dzielimy się w internecie dobrymi inicjatywami i robimy dobry „hałas”. Szczegóły znajdziesz na stronie  Giving Tuesday Pl Akcja Skrawki Serdeczności idealnie wpasowuje się w ten trend społeczny. Bo czy dobre słowo, szczery uśmiech, to nie są ważne "towary" w naszym życiu? Ważne i to jeszcze jak!  Cies